Ασθενής με Ρευματοειδή Αρθρίτιδα λέει πως κόντεψε να πάθει Καρκίνο από τους Βιολογικούς παράγοντες !





Η χρήστης του Youtube ''kali mageirisa'', ομολόγησε σε σχόλιό της κάτω απ΄ αυτό το βίντεο : https://www.youtube.com/watch?v=kKUEbnjBbRc πως  κόντεψε να πάθει Καρκίνο από τα καινούρια φάρμακα ( τους λεγόμενους ''βιολογικούς παράγοντες'' ) για τα αυτοάνοσα νοσήματα, όπως η Ρευμετοειδής Αρθρίτιδα, Αγκυλοποιητική Σπονδυλίτιδα, ψωριασική αρθρίτιδα, Ψωρίαση κ.ο.κ. !
Αυτή η φοβερή πραγματικότητα, αποδεικνύει το ότι πρέπει να κάνουμε οτιδήποτε περνάει από το χέρι μας για να θεραπευτούμε με τη διατροφή . Δεν αρνούμαστε τα φάρμακα . Τα φοβόμαστε όμως λόγω των τρομερών παρανεργειών τους ! Κι εγώ έχω την ''Μεθοτρεξάτη'' στο ντουλάπι μου εδώ και ενάμισυ χρόνο περίπου και μάλιστα παραλίγο θα την άρχιζα, αν δεν μου θεράπευε τα συμπτώματα η νηστεία με αλάδωτες σαλάτες που έκανα για 2 εβδομάδες περίπου . Εννοείται πως δεν θεραπεύτηκα τελείως, απλώς σταμάτησαν οι πόνοι και εκεί κατάλαβα πως η διατροφή όντως ''δουλεύει'' και έτσι πήρα θάρρος να την συνεχίσω . Η μεγάλη πρόοδος ήρθε συν τω χρόνω και όλο μεγαλώνει και σταθεροποιείται . Το μόνο που παρουσιάστηκε, είναι μετά από παρατεταμένο έντονο stress και βαριά εργασία στην οικοδομή, ένα πρηξιματάκι στην ποδοκνημική άρθρωση, το οποίο έχει φύγει πάλι σιγά - σιγά χωρίς φάρμακα . Υπομονή, επιμονή και προσοχή χρειάζεται .
Αυτή τη στιγμή η ευαισθησία του εντέρου έχει βελτιωθεί στο σημείο όπου τρώω 10 φορές περίπου μαγειρεμένο φαΐ την εβδομάδα, συμπεριλαμβανομένων 6 φορές ψάρι - κοτόπουλο - αυγά και 2 φορές κρέας, τυρί κατσικίσιο, σοκολάτες, μέχρι και σουβλάκια με γύρο κοτόπουλο( με πίτα χωρίς Γλουτένη, από καλαμποκίσιο αλεύρι ), πίνω καφέ με ζάχαρη ( καστανή ) κάθε μέρα και πάλι είμαι σε πολύ καλή κατάσταση ( να σημειωθεί όμως πως νηστεύω όλες τις νηστείες της Ορθοδόξου Εκκλησίας μας Τετάρτη και Παρασκευή, Μ. Τεσσαρακοστή, των Χριστουγέννων, της Παναγίας και των Αγίων Αποστόλων κατά τις οποίες πέφτει η φλεγμονή στις αρθρώσεις  )!  Είδατε αδέρφια τι μεγάλη πρόοδος γίνεται σε έναν χρόνο θεραπευτικής διατροφής ; Στην αρχή θυμάμαι ήμουν πολύ ευαίσθητος . Τώρα ; Καμία σχέση, έχω ξεθαρέψει και τρώω σχεδόν ότι θέλω ! Σχεδόν, διότι με την Γλουτένη και τα όσπρια προσέχω πάρα πολύ . Το λάδι που τρώω επίσης είναι συγκρατημένο . Όταν δεν τρώω ωμά, το φαγητό το μαγειρεύω χωρίς τσιγαρίσματα κ.λ.π. ενώ το τηγάνι το έχω καταργήσει . Τέλος, το κρέας είναι άπαχο μοσχαρίσιο ως επί το πλείστον .
Τι να πω ; Έχω φθάσει στο σημείο όπου δεν φοβάμαι πλέον την ασθένεια, διότι ξέρω τι να κάνω αν παρουσιαστεί φλεγμονή και πόνος . Είμαι πολύ ευχαριστημένος .


Δόξα τω Θεώ πάντων ένεκεν !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...